بویان کرکیچ: برای 90 دقیقه، احساسات بی احساسات

باید هدفمان کسب بهترین نتیجه ممکن باشد. ما مقابل بهترین تیم دنیا قرار می گیریم و این باید به ما انگیزه زیادی بدهد.

بویان کرکیچ، مهاجم باشگاه آژاکس آمستردام که به صورت قرضی ازبارسا به این تیم هلندی منتقل شده، امشب مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد. او حالا در صحبت هایی اعلام کرده که در بازی امشب از احساسات خبری نیست و گفت:« من حالا از پیراهن تیم دیگری دفاع می کنم و باشگاه و هواداران جدیدی دارم و با انگیزه های زیاد و درکمال جدیت مقابل بارسلونا بازی خواهم کرد . وقتی فوتبال بازی می کنی، از احساسات خبری نیست. درطول این 90 دقیقه من از پیراهن، باشگاه و هواداران دیگری دفاع می کنم وباید تمام توانم را به کار بگیرم.احساسات مربوط به قبل وبعد از بازی است ولی درجریان بازی باید قوی بود.»
بویان در گفتگو باتلویزیون رسمی باشگاه آژاکس درمورد این بازی گفت:« بازی تاریخی و زیبایی خواهد بود. این اولین باری است که دو تیم مهم اروپا باهم روبرو می شوند.بایدباجدیت و انگیزه های بالایی بازی کردو باید هدفمان کسب بهترین نتیجه ممکن باشد. ما مقابل بهترین تیم دنیا قرار می گیریم و این باید به ما انگیزه زیادی بدهد.»
ستاره جوان اسپانیایی به این نکته اشاره کرد که با برخی ازبازیکنان بارسلونا از جمله اینیستا و پیکه درتماس است:« من چهارسال خیلی زیبا را دربارسلونا سپری کردم وبارسلونا تیم خیلی خوبی است. این باشگاه برای من همه کاری کرده و از بچگی دربارسلونا رشد کردم ودرسهای زیادی آموختم  و آنهابه من این فرصت را دادند تا بتوانم بخشی از فوتبال حرفه ای دنیا باشم. هنوز با بازیکنانی مثل اینیستا وپیکه درتماسم.»
ودرنهایت درتشریح ماه های ابتدایی حضورش در آژاکس گفت:« من بازیهای اول را خیلی خوب شروع کردم ولی بعداز آن نتوانستم به روند موفقم ادامه دهم.در ماه های اول توانستم جزئیات را بهبود ببخشم. باید شناخت بیشتری پیدا کنیم تا بتوانیم درکنار هم بهتر کار کنیم.»